Iklan

.:Inilah Wajah-Wajah Penyeri Dan Penyokong Blog saye. SAYE SAYANG KALIAN:.

Friday, June 24, 2011

Oh My Seth Tan ! Terharu dengan Abang Seth Tan.

Awas !! Ini entry perkembangan hidung yang meluas.

Ok, terharu ngan abang SETH TAN !

Whyyy?? 

*bahan bukti yang hodoh ! conteng secara bersepah.
Sudah terang tang2 lagi bersuluh bukan?

Terkembang kuncup hidung aku tanpa di sedari bila baca komen dari si Seth Tan ini.
Walaupun, aku tak mengenal pasti jantina sebenar nya :)
Walaupun aku tau itu adalah Seth Tan versi ASPAL. (Asli palsu)
Walaupun cuma berapa patah perkataan sahaja.
Dan seberapa banyak walaupun lagi yg tak dapat digambarkan.(nampak beno bohongnye)


Wajah Seth Tan yang tak berapa nak setan sangat .
Wajah suci dalam debu gitu :)

Oh, My Seth Tan, Tengkiyu soooo Muahhh !
Oh, Tuhan.. Terima Kasih sebab bagi masa kat Seth Tan aspal untuk komen entry selebet aku itu :)

Dan Terima Kasih juga buat semua nya. Walaupun sikit. Kesudian kalian2 semua sangat di hargai.
(ayat nak nampak suci je kan)


" Panjang Umur, Murah Rezeki, Adalah Entry lagi "

6 comments:

Nora Elena said...

Eh suami I comment kt sini la...hehe

Ummu Khaulah Hasan said...

Hahaha ! tertipu lagikah aku ? :D

DIEDA said...

seth ? errr ==' betul ke ni haha

myra said...

kahkah3 . . gelak gulin2 dah at sni . . hahaha . . unbelievable lahh . . gagaga . .

aswady_ahmad said...

x brapa nak faham entry ko ni

Farierahasanz said...

hahaa . apedeyh . . =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...